5 Ekim 2010 Salı

MİRAS MÜZİK VE EDEBİYAT SAYI 06

Bir çok farklı heavy metal tarzından gruba yer verdim bu sayıda. Thrash, grind, black ve hard rock tarzlarının karışımı bir sayı oldu Miras'ın 6. sayısı. Kapağı yine iddialı bir resim kullanarak hazırladım. Cehennem zebanilerinin savaştığı resim aslında Pyrexia isimli Amerikalı bir grubun albüm kapağı ama ben grubu değil sadece çizimi kapak konusu yaptım. Logo'yu alevlerle süsleyip kapağa tam bir cehennem havası verdikten sonra içerikle ilgili çalışmalara başladım. Overloaded, Violator, Sakatat ve Acherontas gruplarıyla röportaj yaptım. 'Dead space downfall' isminde bir bilgisayar oyununu desteklemek üzere hazırlanmış uzun metrajlı çizgi filmin tanıtımını yaptım. Bu çizgi film gerçektende 18 yaş üstü için bie korkunç sayılabilecek bir çalışma. Ben seyrederken rahatsız olduğumu söylemeliyim. Commodore 64 oyunu tanıtımı köşesine 1988 yılında kadim dostum Umut ile uzun yaz günlerinde oynadığımız 'Mean Streak'i tanıttım. İki kişilik oynanabilen bu motosiklet oyunu hala çok eğlenceli ve çekici. Amsterdam'da geçirdiği günleri yazan bir arkadaşımız da dolu, dolu iki sayfayla dergimize misafir oldu ki bu kadar karanlık içeriğin arasında turistik gezi yazısı oldukça rahatlatıcı bir rol üstlendi. Lamb of God grubu ile ilgili yazdığım yazı ortalarına doğru içki ve sigaranın zararlarını anlatan bir nasihat yazısına dönüştüyse de okuyucuların keyif aldıklarını tahmin ediyorum. Sadece 35 adet ile en az basılan Miras Dergisi bu 6. sayı oldu. Hemen tükendi ve dağıtım yaptığım mağazalar, koleksiyonu esik kaldığı için şikayetlenen arkadaşlarla doldu. Bir türlü şu arz, talep dengesini kuramadık. 100 basınca çok oluyor. 50 basınca belki satıyor 35 basınca millet kapılara dayanıyor. Sanırım bu konu üzerinde biraz daha çalışmalıyım. Açıkçası mali kaygı taşımasam 250 adet basıp Türkiye'deki bütün Heavy Metal Shop'lara göndereceğim ama işte hasılatı toplayamayınca insan kendini enayi gibi hissediyor. Sonuçta hiç birimiz para basmıyoruz. Çok meraklı olanlar var. Mesela bayan bir okuyucumuz yaşadığı şehirden zarf içine para koyup göndermişti postayla. Bir kişi Kıbrıs'dan yazdı derginizi aldım çok beğendim diye. Yani şaşırmamak elde değil. Bu kadar sınırlı sayıda basmamıza rağmen şansımızla doğru insanlara ulaşıyor olmamız büyük keyif. Şu 10. sayıya ulaşalım da hele başka planlar da yok değil. Şimdi açıklama yapıp kendimi mecbur bırakmak ve fanları beklentiye sokmak da istemiyorum yani.
OVERLOADED (Müzik)
VIOLATOR (Müzik)
SAKATAT(Müzik)
ACHERONTAS (Müzik)
Dead Space Downfall (Çizgi Film)
Amsterdam Günlüğü (Gezi)
Meab Streak (Bilgisayar oyunu)
Lamb of God (Grup tanıtımı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder